Programul COMENIUS

MOBILITATI INDIVIDUALE

2009, Montpellier, Franta

Innover pour motiver. Stage de perfectionnement pour les professeurs europeens de francais – langue etrangere” , prof.Marin Nicoleta

2009 , Agros, Cipru

MATH-EU: Identification , Motivation and Support of Mathematical Talents in European Schools  “, prof. Uleia Magdalena

Cursul s-a desfasurat pe durata a 5 zile; coordonatori  au fost profesori de matematica de la Universitatea din Nicosia si de la Universitatea din Creta.

Obiectivul cursului a fost imbunatatirea procesului de identificare, motivare si sustinere a elevilor cu abilitati de studiu stiintific in domeniul matematicii, folosind scarile de valori.

Produsul acestui curs a fost materialul  ” Motivare si sustinere in studiul matematicii” pe care profesorii diriginti de la clasele cu profil real l-au folosit la orele de consiliere pe parcursul anilor scolari  2001-2014.

 

2010, Oxford, United Kingdom (poza)

“Teacher Refresher Courses in England – Methodology and Language Skills” , prof. Pirvu Daniel

 

 

2010, Graz, Austria

Mathematics E-learning software for High School: Units for Mathematics Teachers for Teaching and Learning Mathematics in Elementary Functions, Differentiation, Integration, Linear Algebra and Statistics” , prof. Uleia Magdalena

Cursul s-a desfasurat la Universitatea din Graz pe parcursul a 5 zile; coordonator a fost un profesor asociat al acestei universitati. Toate activitatile au fost prezentate cu ajutorul software-ului M@thDesktop. Produsul cursului a fost optionalul “M@thDesktop la clasa”  pe care profesorii de matematica ai scolii l-au folosit la clasele xiE, XIIE in anii scolari 2011-2013.

Cursul a fost punctul de pornire al unui proiect multilateral Comenius care s-a desfasurat in perioada 2011-2013. In cadrul acestui proiect scoala a achizitionat software-ul M@thDesktop cu ajutorul caruia au fost desfasurate toate activitatile.

 

2011, Paris, Franta

EU-HOU: Hands-On Universe, Europe. Bringing frontline interactive astronomy in the classroom”. Prof. Uleia Magdalena

Cursul s-a desfasurat pe durata a 5 zile la Universitatea Pierre si Marie Curie, Paris. Coordonatori au fost profesori ai departamentului Stiinte ai Universitatii Sorbonne din Paris.

Obiectivul cursului a fost readucerea la justa valoare a astronomiei , stiinta care in ultimii ani nu se mai studiaza in liceu. Telescopul primit din partea organizatorilor a fost folosit pentru activitati de observare si cercetare a boltei ceresti in perioada anilor scolari 2012-2015.

 

2012, Cardiff, United Kingdom (poza)

One Week Course for European Teachers at Secondary Level: Focus on Wales”, prof. Pirvu Daniel

 

2013, Vichy, Franta

Apprendre et enseigner avec TV5 MONDE”, prof. Marin Nicoleta

 

VIZITE DE STUDIU

2010, Mikolow, Polonia

Vizita de studiu pentru pregatirea unui proiect multilateral Comenius, prof. Uleia Magdalena

O parte dintre cursantii de la Graz au hotarat sa aplice pentru un proiect multilateral Comenius. Vizita de studiu a fost prilejul oportun pentru scrierea aplicatiei care a primit 100p din tot atatea posibile la apelul 2011.

TINERET IN ACTIUNE

2013  , Aydin, Turcia

The Astonishing World of Pearls”, coordonator prof. Uleia Magdalena

24 de elevi insotiti de 2 profesri au participat timp de 10 zile la ateliere mestesugaresti traditionale turcesti, la activitati de realizare a podoabelor si bijuteriilor traditionale, in ateliere din orasul Aydin, alaturi de tineri studenti , fosti elevi din oras.  Elevii au realizat propriile creatii care au fost apoi prezentate publicului in cadrul unei expozitii organizata de ONG-ul coordinator din Aydin.

 

PROIECTE MULTILATERALE

2011-2013

E-learning and Math Projects for Teacher and Students across Europe –EMS

Parteneri:  Cehia, Finlanda, Turcia, Irlanda, Spania, Polonia , Romania, Norvegia, Lituania, Austria

Scoli din 10 tari europene au utilizat timp de 2 ani scolari software-ul M@thDesktop si platforma Moodle a Universitatii din Graz pentru a rezolva impreuna subiecte matematice respectand programele nationale si invatand lucruri noi de la parteneri.

Produsul final al acestui proiect, pentru scoala noastra, a fost o statistica referitoare la utilizarea facebook-ului , “Can we face the facebook?”, realizata impreuna cu partenerul din Turcia.

Din scoala noastra au participat 24 de profesori si 120 de elevi, in mobilitati sau la activitatile desfasurate online.

2013-2015

Educational Software and E-learning in Math for European Students – ESEMES

Parteneri : Cehia, Norvegia, Spania, Irlanda, Turcia, Suedia, Islanda, Lituania, Romania, Polonia, Finlanda

11 scoli din tot atatea tari europene au cooperat timp de 2 ani scolari pentru rezolvarea unor subiecte din domenii precum: stiintele sociale, limbi straine, chimie, fizica, geografie, sport, antreprenoriat, cu ajutorul aparatului matematic.

Produsul final al proiectului, pentru scoala noastra a fost o analiza comparativa referitoare la producerea, consumul si avantajele energiei nucleare realizata impreuna cu partenerii din Cehia si Polonia.

Au participat 36 de profesori si 120 de elevi, la mobilitati fizice sau la activitati online. Platforma folosita, Akaerssus,  a fost pusa la dispozitie de partenerul din Norvegia

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.